- Udforsk...
- Seværdigheder
- Aktiviteter
- Topattraktioner
- Nordamerika
- Europa
- Mellemøsten og Afrika
- Mellem- og Sydamerika
- Asien
- Australien og Stillehavet
- Bedste oplevelser
- Nordamerika
- Europa
- Mellemøsten og Afrika
- Mellem- og Sydamerika
- Asien
- Australien og Stillehavet
Velkommen til hjælpecentret
Søg efter et emne
Eller gennemse efter emne
For at hjælpe dig med at planlægge og få mest muligt ud af din næste rejse vil vi gerne give dig nogle generelle tips og anbefalinger til destinationen, f.eks.:
- Steder at se
- Aktiviteter
- Inspiration til rejsen
For udvalgte byer kan du også finde en kurateret 48-timers rejseplan med de mest ikoniske oplevelser. Bemærk, at disse rejseplaners tilgængelighed kan afhænge af det sprog, du ser vores hjemmeside på. Du kan få adgang til disse oplysninger ved at søge efter en by i søgefeltet på vores hjemmeside og klikke på drop-down menuen 'Inspiration til rejsen' øverst på siden.
Du kan gemme aktiviteter af særlig interesse på en ønskeliste. Du skal blot klikke på hjerteikonet på en aktivitetsside eller et kort. Du kan se dine ønskelister ved at klikke på hjerteikonet øverst på vores hjemmeside.
Når du bruger GetYourGuide-websitet
Når du indtaster din destination eller attraktion i søgefeltet på vores website, får du en liste over tilgængelige aktiviteter. Du kan sortere i søgeresultaterne for at se vores største anbefalinger eller de aktiviteter, der er bedømt bedst af andre GetYourGuide-kunder.
På den enkelte aktivitets side skal du klikke på områdekategorierne over aktivitetsnavnet for yderligere oplysninger om planlægningen af dit besøg, topattraktioner og andre aktiviteter i samme område. Sådan her ser det ud:
Når du bruger GetYourGuide-appen
Når du indtaster din destination i søgefeltet i vores app, vil du se en række anbefalede aktiviteter og attraktioner på denne destination. Hvis du indtaster navnet på en attraktion, vil du se vores favoritter ved denne attraktion og andre forslag i nærheden.
For at hjælpe dig med at finde den mest passende aktivitet foreslår vi at bruge filtre til at indsnævre dine søgeresultater. Du kan filtrere efter tidspunkt på dagen, specifikke destinationer, interesser (f.eks. natteliv, mad), kategorier (f.eks. entrébilletter, dagsture), pris, sprog, varighed, tjenester (f.eks. kørestolstilgængelighed, privat tur, hotelafhentning), afgangssted og GetYourGuides kundebedømmelse. Sådan gør du:
- Indtast din destination eller attraktion i søgefeltet på vores website
- Klik på "Søg"
- Rul ned til afsnittet Alle aktiviteter, hvor du vil finde filtrene i højre side
- Vælg det filter, du er interesseret i
- Klik på "Vis resultater" for at anvende filtret
Du kan booke en aktivitet online eller i GetYourGuide-appen, hvorefter du modtager din bookingbekræftelse via e-mail. Sådan gør du:
- Find en aktivitet, vælg antallet og typen af deltagerne, en dato og eventuelt sprog
- Vælg en mulighed og eventuelt starttidspunkt
- Indtast dine personlige oplysninger
- Hvis din booking giver mulighed for en afbestillingsopgradering, kan du tilføje denne til dit køb – se flere oplysninger i artiklen 'Afbestillingsopgradering' på denne side
- Vælg betalingsmetode og gennemfør købet
Både vores hjemmeside og app vil til enhver tid være opdateret med den aktuelle tilgængelighed for alle aktiviteter. Følg disse instruktioner for at se, om en aktivitet er tilgængelig på den ønskede dato for det ønskede antal deltagere:
På websitet skal du bare vælge antal deltagere samt en dato og derefter klikke på "Tjek tilgængelighed".
På GetYourGuide-appen skal du trykke på "Tjek tilgængelighed" for at vælge antal deltagere og en dato.
Alle datoer markeret med blåt er tilgængelige, hvorfor du på enhver af disse dage kan booke aktiviteten. Hvis en dato er streget ud og markeret med grå, er aktiviteten enten fuldt booket, finder ikke sted, eller er endnu ikke åben for booking på denne dag.
For retvisende informationer om tilgængelighed er det vigtigt at indtaste det nøjagtige antal deltagere, du ønsker at booke for. Tilgængeligheden kan ændre sig alt efter dit valgte antal deltagere, mens du søger.
Hvis der tilbydes forskellige tidsrum for en aktivitet, vil du efter valget af dato se, hvilke der er tilgængelige på den pågældende dag. Aktiviteter med faste åbningstider frem for specifikke, afgrænsede tidsrum kan besøges når som helst inden for den angivne besøgstid.
Tilgængeligheden hos hver aktivitet opdateres løbende af aktivitetsudbyderne. Hvis en dato endnu ikke er åben for booking (hvis du eksempelvis ønsker at booke i meget god tid), bedes du tjekke igen, når din ønskede dato nærmer sig.
Bemærk venligst, at vi ikke har ventelister til vores aktiviteter, men at tilgængeligheden kan ændre sig helt frem til sidste øjeblik. Derfor er det altid en god idé at vende tilbage til vores hjemmeside eller app for at tjekke den senest opdaterede tilgængelighed.
På visse aktiviteter tilbyder vi forskellige priser til forskellige aldersgrupper (f.eks. barn, studerende, voksen eller senior). Du kan se de tilgængelige prismuligheder, når du vælger antallet af deltagere på en aktivitets side. Det kan her være nødvendigt at bruge dropdownmenuen for at se hele listen.
Vi kan ikke tilbyde forskellige priser baseret på andre kriterier (f.eks. rabat til handicappede eller militærfolk).
For nogle aktiviteter kan specifikke aldersgrupper deltage gratis uden behov for billet eller kun via booking andetstedsfra (attraktionens website eller ved personligt fremmøde). Hvis dette gælder aktiviteten, du er interesseret i, kan du se mere information, når du vælger antallet af deltagere og/eller i afsnittet "Godt at vide" på aktivitetssiden.
"Fra"-prisen informerer dig om den bedste pris, der er tilgængelig for en aktivitet. Her finder du også information om, hvorvidt prisen er per person eller for en gruppe. Husk, at "Fra"-prisen kan afhænge af forskellige faktorer såsom aktivitetsdatoen eller den valgte mulighed. I sjældne tilfælde kan prisen være skaleret ud fra antallet af deltagere i din gruppe. Dette betyder, at "Fra"-prisen kun gælder, hvis du bestiller aktiviteten til et bestemt antal personer.
Desværre er det ikke muligt selv at udforme eller tilpasse en aktivitet. Vi kan kun tilbyde en aktivitet, som den er beskrevet på vores website eller i appen.
Hvis du har særlige behov, kan du tjekke artiklen "Egnede aktiviteter" for mere information om, hvordan du søger efter aktiviteter, der opfylder dine krav.
Når du planlægger din oplevelse med GetYourGuide, er det vigtigt at forstå nøjagtigt, hvad din booking indeholder, og hvad den ikke indeholder, for at sikre, at den lever op til dine forventninger. Her finder du nemt frem til denne information:
Hvad er inkluderet i aktiviteten?
For at læse nærmere om, hvad der er inkluderet i din aktivitet, skal du besøge aktivitetens side på vores website eller i appen. Se efter afsnittet "Inkluderer". Alt, hvad der er inkluderet, er markeret med et grønt flueben. Dette dækker som regel:
– Mad og drikke: Bydes der på måltider eller drikkevarer?– Entrébilletter: Er adgangen til attraktioner dækket?– Guide: Vil der være en rundviser eller guide til stede?– Transport: Er der nogen rejsearrangementer inkluderet i denne aktivitet?
Hvad er ikke inkluderet
For at finde ud af, hvad der ikke er inkluderet i din aktivitet, skal du finde punkterne markeret med et rødt kryds i afsnittet "Inkluderer". Dette kan hjælpe dig med at forstå, hvad der kan kræves af yderligere planlægning, såsom:
– Mad og drikke– Personlige udgifter– Valgfri drikkepenge
For en detaljeret gennemgang af, hvad du kan forvente under din aktivitet, herunder vigtige højdepunkter og stop undervejs, skal du læse afsnittet "Fuld beskrivelse" af aktiviteten.
Hvis du allerede har booket en aktivitet og har brug for mere specifik information eller hjælp, som ikke er dækket af aktivitetsbeskrivelsen, bedes du kontakte aktivitetsudbyderen direkte. Du finder deres kontaktoplysninger på din voucher eller i bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen.
For at se varigheden af en aktivitet skal du gennemgå afsnittet "Om aktiviteten" på aktivitetens side. Denne fremgår her tydeligt og inkluderer en eventuel rejsetid, såfremt denne indgår i aktiviteten.
Typer af aktiviteter og deres tidsangivelse
– Tidsbestemte aktiviteter: For aktiviteter såsom rundvisninger eller dagsture ligger varigheden typisk fast. Disse aktiviteter har således specificerede start- og/eller sluttidspunkter.– Aktiviteter med fleksible tider: For fleksible tilbud såsom bykort, hop på/hop af-ture eller billetter med tidsbestemt adgang angives en gyldighedsperiode frem for en fastlagt varighed. Denne angiver tidsrammen, inden for hvilken du kan bruge din billet.
For aktiviteter med tidsbestemt adgang kan du finde nærmere information om adgangen i afsnittet "Det skal du vide" eller direkte på din billet/voucher.
For at finde ud af, hvornår en aktivitet starter, eller for at se dens åbningstider:
- Vælg en dato for aktiviteten
- Klik på "Tjek tilgængelighed" for at se starttidspunkterne eller besøgstiderne
Hvis du allerede har gennemført din booking, vil alle disse oplysninger, heriblandt starttidspunkt og varighed, også fremgå af din GetYourGuide-voucher.
Du kan se hele rejseplanen og læse om opholdene undervejs i sektionen "Fuld beskrivelse" på aktivitetssiden. Hvis du er på vores website, skal du klikke på "Se mere" for at læse hele teksten. Hvis du bruger vores app, skal du trykke på "Fuld beskrivelse" for disse informationer.
Husk, at det ikke er muligt selv at foretage ændringer i en aktivitets rejseplan.
Før du booker en aktivitet med GetYourGuide, er det vigtigt at gennemgå de specifikke forudsætninger, der kan gøre sig gældende. For at sikre, at du ankommer velforberedt til en aktivitet, og at den passer til dig, bedes du gennemgå afsnittet "Vigtig information" på aktivitetens side:
- Hvad du skal medbringe: Genstande, som du enten kræves eller anbefales at medbringe
- Ikke tilladt: Genstande, du ikke må have med dig under aktiviteten, og/eller enhver form for påklædning eller adfærd, der ikke tillades under aktiviteten.
- Ikke egnet for: Eventuelle personer, for hvem aktiviteten muligvis ikke er egnet, herunder personer over eller under en bestemt alder, gravide kvinder eller personer med visse helbredsproblemer
- Om denne aktivitet: Er aktiviteten tilgængelig for kørestolsbrugere, angives dette her med et ikon for "kørestolstilgængelig" – hvis dette ikon mangler, er aktiviteten for nuværende ikke egnet for kørestolsbrugere
Eventuelle yderligere oplysninger findes også i sektionen "Vigtig information".
Hvis du ikke kan finde den information, du har brug for, og allerede har booket aktiviteten, bedes du venligst kontakte aktivitetsudbyderen. Du kan finde deres kontaktoplysninger på din voucher eller i bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen.
Generelle Covid-19-rejserestriktioner:
Da de lokale sundheds- og indrejsekrav ofte justeres, anbefaler vi, at du tjekker de officielle regler på regeringswebsite(s) for din destination for at få de seneste oplysninger om: lukninger, vacciner, karantænebestemmelser, PCR-tests osv.
Aktivitetsspecifikke Covid-19-forholdsregler:
Hvis du allerede har booket aktiviteten, kan du se aktivitetsspecifik Covid-19-information på din voucher.
Hvis du ikke kan finde de oplysninger, du har brug for, kontakt aktivitetsudbyderen for at få lokale oplysninger om restriktioner. Du kan også finde deres kontaktoplysninger på din voucher.
GetYourGuide tilbyder både private og offentlige aktiviteter. Private aktiviteter er forbeholdt dig eller din gruppe og betyder, at ingen udefrakommende vil deltage. Offentlige aktiviteter er åbent for deltagelse for ethvert givet antal mennesker. For at finde ud af, om der vil være andre deltagere i din aktivitet, skal du tjekke, om den er privat eller offentlig.
Når du indtaster din destination eller attraktion i søgefeltet, får du en liste over aktiviteter. Hvis en aktivitet er anført som "Privat tur" eller angiver "Privat gruppe", vil der ikke være andre deltagere med. På vores website vil du også kunne se i afsnittet"Om aktiviteten", om denne er forbeholdt en "Privat gruppe".
Aktiviteter tilbydes i nogle tilfælde både som private og offentlige ture, hvilket man således kan vælge imellem. I dette tilfælde vil der i afsnittet "Om aktiviteten" være angivet "Mulighed for privat gruppe". Hvad enten du bestiller på vores website eller via appen, vil du se, hvilke aktiviteter der udbydes som private ture i starten af bookingprocessen.
Hvis aktiviteten ikke nævner "Privat tur", kan man gå ud fra, at der vil være andre deltagere end bare dig og/eller din gruppe.
Antallet af deltagere på en tur varierer, og gruppens størrelse bestemmes af aktivitetsudbyderen. Nogle aktivitetsudbydere angiver den mulige gruppestørrelse for en offentlig tur i afsnittet "Om aktiviteten" på aktivitetens side eller i listen over turmuligheder, når du lægger den i indkøbskurven.
Hvis du ikke kan finde den information, du har brug for, og allerede har booket aktiviteten, bedes du venligst kontakte aktivitetsudbyderen. Du kan finde deres kontaktoplysninger på din voucher eller i bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen.
For at finde ud af, om du må tage dit kæledyr med på aktiviteten, skal du gennemgå afsnittene 'Ikke tilladt' og/eller 'Det skal du vide' på aktivitetssiden.
Hvis vores website eller app ikke angiver en kæledyrspolitik, og du allerede har booket aktiviteten, skal du kontakte aktivitetsudbyderen. Du kan finde deres kontaktoplysninger på din voucher eller i bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen.
For at se, om mad og/eller drikkevarer er inkluderet i din aktivitet, skal du finde afsnittet "Inkluderer" eller "Det skal du vide, inden du tager af sted" på aktivitetssiden.
Ved nogle aktiviteter er der mulighed for at tilvælge frokost eller aftensmad. Disse kan enten vælges, før aktiviteten lægges i indkøbskurven, eller som tilkøb ved kassen.
Hvis du har særlige kostbehov (vegetarisk, vegansk eller glutenfrit eksempelvis) og ikke blev bedt om at specificere disse under bookingprocessen eller har brug for yderligere information, bedes du kontakte aktivitetsudbyderen. Du kan finde deres kontaktoplysninger på din voucher eller i bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen.
Så snart din booking er bekræftet, modtager du en GetYourGuide-voucher i din e-mail og/eller direkte i GetYourGuide-appen. Til visse attraktioner sender vi dig i stedet aktivitetsudbyderens billet (se flere oplysninger om billetter i artiklen 'Billetaktivering og -gyldighed').
Din voucher er adgangsbilletten til din aktivitet. Den inkluderer:
- Bookingdetaljer: Dato, klokkeslæt og startpunkt for din aktivitet (opsamlings- eller mødested)
- Hvad du skal medbringe: En liste over ting, du skal medbringe for at få mest muligt ud af din aktivitet, eller hvad du skal lade blive hjemme
- Afbestillingspolitik: Information om, hvordan du afbestiller eller omlægger din booking, hvis dette bliver nødvendigt
Du finder også din bookingreference og en pinkode på voucheren, som du skal bruge, hvis du vil aflyse eller ombooke. Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp med din booking, fremgår både aktivitetsudbyderens og GetYourGuides kontaktoplysninger også på voucheren.
De fleste aktivitetsudbydere accepterer både mobil-vouchere og vouchere i papirform.
Hvis en aktivitetsudbyder mod forventning kun accepterer udskrevne vouchere, vil du se et ikon for "Udskrevet voucher påkrævet" i afsnittet "Om aktiviteten" på aktivitetssiden.
Hvis du allerede har booket aktiviteten, og en udskrevet voucher er påkrævet, kan du finde denne information på din voucher.
De fleste af vores aktiviteter giver dig en øjeblikkelig bekræftelse og sender dig automatisk en voucher via e-mail efter købet. Denne voucher fremsendes fra 'do-not-reply@getyourguide.com', så sørg for at tjekke dit spam-filter for at se, om vores e-mail er endt der. Hvis du har oprettet en GetYourGuide-konto, kan du også få adgang til din voucher direkte fra bookingsiden på hjemmesiden eller i appen.
For nogle aktiviteter er vi nødt til at vente på bekræftelse fra aktivitetsudbyderen. Hvis dette gælder for din aktivitet, sender vi din voucher inden for 48 timer efter dit køb. Du kan se, om din valgte aktivitet giver øjeblikkelig bekræftelse ved at tjekke "Om aktiviteten"-sektionen på aktivitetssiden.
Adgang til din mobil-voucher
Følg disse enkle trin for at se din voucher på din mobile enhed:
- Åbn GetYourGuide-appen, og tryk på fanen "Bookinger" nederst på skærmen
- Hvis du ikke kan se din booking med det samme, skal du trykke "Importer din booking"
- Indtast din e-mailadresse, og tryk "Send kode". Så sender vi en bekræftelseskode til din e-mail
- Indtast denne kode i appen for at få adgang til din booking og mobil-voucher
Problemer med at få adgang til din voucher?
Hvis der var en fejl i e-mailadressen, du angav under bookingen, eller hvis du har problemer med at få adgang til din voucher, bedes du kontakte os via kontaktformularen nedenfor. Hvis du har brug for hjælp med det samme, er du velkommen til at ringe eller chatte med os – vores kontaktoplysninger finder du nederst på denne side.
For nogle oplevelser skal GetYourGuide-voucheren ombyttes til en billet, før du kan deltage i aktiviteten.
Før du booker
Gå til afsnittet "Om aktiviteten" på aktivitetssiden. Hvis aktiviteten kræver ombytning af voucher, fremgår det under "Mobil billetsalg". I dette afsnit vil der stå, at "vouchere skal ombyttes til billetter"
Gå til afsnittet "Mødested" på aktivitetens side for nærmere information om lokationen samt vejledning til eventuel omveksling af voucher.
Efter du har booket
Se øverst på din voucher, hvor der tydeligt vil stå: "Dette er ikke en billet. Denne voucher skal ombyttes, før du påbegynder din aktivitet." Dette er en vigtig påmindelse om, at der kræves yderligere handling fra din side for ombytning af voucheren ved ankomsten.
For nærmere information om, hvor og hvordan du omveksler din voucher til en billet:
"Mødested": Dette afsnit på din voucher angiver nøjagtigt, hvor du kan ombytte din voucher
"Vigtigt": Dette afsnit findes ligeledes på din voucher og kan indeholde yderligere nødvendige oplysninger om processen for ombytning af voucher, herunder hvornår voucheren skal omveksles, samt hvilke dokumenter du muligvis skal medbringe
Så snart din booking er bekræftet, modtager du en GetYourGuide-voucher via e-mail eller direkte i GetYourGuide-appen (se mere information om vouchers i artiklen 'Bookingbekræftelse og voucher').
Til visse attraktioner sender vi dig den faktiske billet direkte fra aktivitetsudbyderen. Denne billet kan anvendes ved attraktionen uden først at skulle omveksles.
Billetens gyldighed, herunder tidsrummet, inden for hvilket du kan bruge billetten (en specifik dato, adskillige dage eller en bestemt tidsramme efter købet), fremgår både før og efter bookingen.
Før du booker
For at se billettens gyldighed skal du gå til afsnittet "Om billetten" eller "Det skal du vide" på aktivitetssiden. Nærmere information om, hvor du skal aktivere din billet, finder du i beskrivelsen af mødestedet.
Efter du har booket
Vi sender dig alt, du skal vide om, hvordan du bruger din billet, samt billettens gyldighed i en bekræftelsesmail efter bookingen. Du kan også finde disse oplysninger under Bookinger i GetYourGuide-appen.
Dit "Mødested" er stedet, du skal møde op ved til starten af aktiviteten.
Før dit køb
Oplysningerne om mødestedet kan findes under afsnittet "Mødested" i detaljerne om aktiviteten. Mødestedet for en aktivitet kan afhænge af den valgte mulighed (ture, der gennemføres på engelsk, kan eksempelvis have et andet mødested end ture, der gennemføres på italiensk).
Efter dit køb
Du kan finde den nøjagtige adresse og detaljer om mødestedet to steder:
- Booking-oversigten: Denne side giver et omfattende overblik over din booking, herunder hvor du skal møde op ved aktivitetens start
- Din voucher: Specifikke oplysninger om stedet findes under afsnittet "Mødested" på din voucher, som du modtager via e-mail eller kan tilgå i GetYourGuide-appen
Hvis du stadig er i tvivl om mødestedet eller har andre spørgsmål, er den hurtigste vej til et svar at kontakte aktivitetsudbyderen direkte. Deres kontaktoplysninger finder du på din voucher eller i bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen.
Under bookingen
Når du booker en aktivitet, der giver mulighed for afhentning, bliver du enten bedt om at selv at angive afhentningsstedet, eller du kan vælge fra en liste over steder. Afhængigt af hvordan aktiviteten fungerer, skal du angive din adresse eller vælge det mest praktiske sted for dig.
Efter du har booket
Hvis du ikke angav dit afhentningsadresse under bookingen eller senere ønsker at ændre det, kan det nemt opdateres. Når din booking er gennemført, sender vi dig en påmindelse via e-mail med et link til dine GetYourGuide-bookinger. På denne side kan du nemt opdatere eller tilføje din afhentningsadresse.
Hvis du har spørgsmål til afhentningsprocessen eller brug for yderligere hjælp, bedes du kontakte aktivitetsudbyderen direkte. Du kan finde deres kontaktoplysninger på din voucher eller under bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen.
Før du booker
For at se en aktivitets afhentningsoplysninger før du booker, skal du gå til sektionen"Om aktiviteten" på aktivitetssiden. Hvis aktivitetsudbyderen tilbyder afhentning, vil du se et "Afhentning inkluderet"-ikon sammen med afhentningsstedet. Hvis dette ikon mangler, har aktiviteten et mødested (detaljerne kan findes nederst på aktivitetssiden), og der tilbydes derfor ikke individuel afhentning.
Efter du har booket
Hvis du allerede har booket aktiviteten, finder du dine afhentningsoplysninger på din voucher. Denne information angiver, om aktivitetsudbyderen vil afhente dig på starttidspunktet for aktiviteten, eller om de vil kontakte dig for at aftale et afhentningstidspunkt.
Mødestedet er der, du skal indfinde dig ved starten af din aktivitet For aktiviteter, der inkluderer transport, er afhentningsadressen stedet, I mødes for at starte aktiviteten, mens afsætningsadressen er, hvor aktiviteten slutter.
Ændring af mødested
Ændring af mødestedet for en aktivitet skal godkendes af aktivitetsudbyderen og kan ikke garanteres. Hvis du vil anmode om en ændring af et af disse steder, bedes du kontakte aktivitetsudbyderen direkte. Du kan finde deres kontaktoplysninger på din voucher eller under bookingdetaljerne i GetYourGuide-appen.
Selvom aktivitetsudbyderen accepterer din anmodning om at ændre mødestedet, vil denne ændring ikke nødvendigvis fremgå af din GetYourGuide-voucher eller bookingoversigt.
Skift afhentnings- eller afsætningsadresse
Det er i øjeblikket ikke muligt at ændre lokationen fra GetYourGuide-appen. For nogle aktiviteter kan du ændre afhentningsadressen direkte på siden med bookingoversigten på GetYourGuides hjemmeside. Følg denne vejledning for at ændre adressen:
- Gå til "Bookinger"
- Find bookingen, du vil ændre, og klik på "Vis detaljer"
- Klik på "Se bookingdetaljerne"
- I afsnittet "Afhentningsinformation" skal du klikke på "Rediger".
- Indtast den nye afhentningsadresse, eller vælg en af de tilgængelige adresser
- Klik på "Gem"
Hvis du bliver forsinket på vej til møde- eller afhentningsstedet, skal du ringe til aktivitetsudbyderen. Du kan finde deres telefonnummer på din voucher i din e-mailbekræftelse og i afsnittet Bookinger i GetYourGuide-appen. Tryk på "Bookingoplysninger" og gå til afsnittet "Har du spørgsmål vedrørende din aktivitet?".
Hvis aktivitetsudbyderen ikke svarer, bedes du kontakte os, så vi kan forsøge at hjælpe dig. Vores kontaktoplysninger finder du nederst på denne side.
Du kan finde mødestedet (startpunktet for din tur) på din GetYourGuide-voucher. Voucheren finder du enten i bekræftelsesmailen eller under Bookinger på GetYourGuides website eller i appen.
Find mødestedet i bekræftelsesmailen
- Find afsnittet "På dagen for din aktivitet" i e-mailen
- Klik på adressen, der linkes til under "Find mødested" for at åbne Google Maps med nøjagtige anvisninger til aktivitetens startpunkt
Find mødestedet på websitet
- Klik på ikonet "Bookinger" øverst til højre
- Klik på "Vis detaljer" på din aktivitet
- Klik på "Se bookingdetaljerne"
- Under afsnittet "Hvordan du kommer dertil" finder du oplysninger om mødestedet, herunder den nøjagtige adresse
Find mødestedet i appen
- Tryk på Bookinger nederst på app-skærmen
- Tryk på "Find mødested" på din aktivitet, hvorefter den nøjagtige adresse sammen med et visuelt kort over stedet vises
- Tryk på knappen "Åbn i Maps" for at åbne Google Maps (Apple Maps eller Waze på iOS) for din ruteplan til mødestedets adresse
Hvis du stadig ikke kan finde mødestedet, kan du få hurtigst mulig hjælp ved at ringe til aktivitetsudbyderen. Under fanen Bookinger i appen trykker du på "Find mødested." Tryk derefter på "Hjælp" og vælg "Ring til aktivitetsudbyderen."
Hvis aktivitetsudbyderen ikke svarer, bedes du kontakte os via telefon eller chat ved at vælge en af disse muligheder under "Hjælp" eller via kontaktformularen nederst på denne side.
Hvis du ikke kan se chaufføren eller guiden, skal du gennemgå følgende.
- Vær sikker på, at du er på det rigtige møde- eller afhentningssted på det rigtige tidspunkt. Disse oplysninger findes på din voucher i din bekræftelsesmail og i fanen Bookinger i vores app.
- Tjek det telefonnummer og den e-mailadresse, du oplyste under din booking, for at se, om aktivitetsudbyderen har forsøgt at kontakte dig.
- Eftersom din chauffør eller guide muligvis ikke kommer fra GetYourGuide, skal du kigge efter aktivitetsudbyderens navn, som du finder opgivet på din voucher. I vores app skal du trykke på "Bookingoplysninger" og gå til afsnittet "Har du spørgsmål vedrørende din aktivitet?"
Hvis du stadig ikke kan finde din chauffør eller guide, bedes du venligst ringe til aktivitetsudbyderen. Telefonnummeret står under deres navn på din voucher. I vores app skal du trykke på "Bookingoplysninger" og gå til afsnittet "Har du spørgsmål vedrørende din aktivitet?"
Hvis aktivitetsudbyderen ikke svarer, bedes du kontakte os, så vi kan forsøge at hjælpe dig. Vores kontaktoplysninger finder du nederst på denne side.
Hvis din aktivitet inkluderer rejsesouvenirs såsom billeder eller videoer, som du har købt på stedet, men endnu ikke modtaget, eller hvis du har mistet en personlig genstand under aktiviteten, bedes du kontakte aktivitetsudbyderen. Du kan finde deres kontaktoplysninger på din voucher eller i bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen.
Du kan ændre datoen og/eller tidspunktet for en booking ved at indtaste din bookingreference og pinkode i værktøjet nedenfor. Begge dele finder du på din voucher eller i din e-mail med bookingbekræftelsen.
Bemærk venligst, at ikke alle bookinger kan rykkes. Se din voucher for mere information herom.
For at tilføje flere personer til din aktivitet, skal du oprette en ny booking til de ekstra deltagere. For at sikre din transaktion krypterer vi dine betalingsoplysninger under bookingprocessen, hvilket betyder, at vi ikke kan ændre i en eksisterende booking for at tilføje flere personer.
Alternativt kan du annullere din booking og ombooke til det korrekte antal deltagere. Inden du annullerer, bør du først kontrollere din bookings afbestillingspolitik, samt at din valgte aktivitet er tilgængelig for det nye deltagerantal.
Hvis du ønsker at fjerne deltagere fra din booking, kan du benytte dig af værktøjet nedenfor ved at indtaste din bookingreference og PIN-kode. Begge dele finder du på din voucher eller i din e-mail med bookingbekræftelsen.
Vær venligst opmærksom på din aktivitets afbestillingspolitik. Nogle bookinger kræver desuden et minimum antal deltagere, og aktiviteten kan muligvis ikke finde sted med et mindre antal deltagere. Denne information finder du i din e-mail med bookingbekræftelsen eller under bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen.
På nuværende tidspunkt er det kun muligt at ændre aktivitetstype eller tilvalg (såsom en audioguide eller mulighed for at springe køen over) ved at afbestille og booke på ny.
Før du starter denne proces, bedes du tjekke din aktuelle bookings afbestillingspolitik. Denne kan du informere dig om via din GetYourGuide-bookingbekræftelse eller bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen.
Ved visse aktiviteter kræver udbyderen oplysninger fra dig forud for din ankomst. Dette kan vedrøre kostplaner, alder eller en hoteladresse.
Kontakt venligst aktivitetsudbyderen direkte, hvis du har brug for at opdatere deltageroplysninger. Kontaktoplysningerne finder du på din voucher eller i bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen. Under fanen Bookinger skal du blot trykke på "Bookingoplysninger" og scrolle ned til afsnittet "Har du spørgsmål vedrørende din aktivitet?".
Så snart din booking er bekræftet, kan du kontakte aktivitetsudbyderen direkte via telefon eller e-mail. Disse oplysninger vil stå på din GetYourGuide-voucher.
Både din og aktivitetsudbyderens e-mailadresse holdes anonyme, da e-mails vil blive sendt via midlertidige e-mailadresser. Det betyder, at du kan bruge din sædvanlige e-mailadresse til at sende og modtage beskeder fra aktivitetsudbyderen, uden at denne vil fremgå over for aktivitetsudbyderen. Al kommunikation til og fra de midlertidige e-mailadresser gemmes, så vi kan hjælpe dig, hvis der er sket en misforståelse eller opstår en uenighed.
Bemærk, at aktivitetsudbyderens midlertidige e-mailadresse udløber 7 dage efter din aktivitet. Hvis du har brug for assistance derefter, bedes du venligst kontakte os. Vores kontaktoplysninger finder du nederst på denne side.
Anmeldelser er en fantastisk måde at give feedback til aktivitetsudbyderne og hjælpe andre rejsende med at vælge uforglemmelige oplevelser.
Bemærk venligst, at en anmeldelse bør afspejle din oplevelse under selve aktiviteten. Den bør ikke være en evaluering af GetYourGuide-bookingprocessen eller -tjenesten.
Vi sender dig en e-mail med et link til udfyldelse af din anmeldelse dagen efter din aktivitet.
For at afbestille din booking i overensstemmelse med afbestillingspolitikken skal du bruge værktøjet nedenfor ved at indsætte din bookingreference og PIN-kode. Disse finder du på voucheren i din e-mail eller i bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen.
Refusionen modtager du direkte via samme betalingsmetode, du brugte til bookingen. Bemærk, at der vil gå mindst 3-5 arbejdsdage, før refusionen fremgår på dit kort/din konto.
Læs mere om afbestilling i artiklerne 'Afbestillingspolitik' og 'Afbestillingsbekræftelse' på denne side.
Hvis du afbestiller en booking, bekræfter vi din afbestilling via e-mail. Tjek venligst dit spamfilter, hvis du ikke øjeblikkeligt modtager en bekræftelse.
Hvis du har en GetYourGuide-konto, kan du også få bekræftet, at din booking er blevet annulleret i din bookingoversigt eller på siden Bookinger på websitet. Hvis bookingen er blevet afbestilt, vil dette være angivet her.
I vores app skal du trykke på "Bookinger", hvor eventuelle aflyste bookinger vil være vist under "Tidligere og afbestilte bookinger".
Du kan finde afbestillingspolitikken for din booking på din GetYourGuide-voucher eller i bookingoversigten på websitet eller i appen. Hvis du har afbestilt din booking i overensstemmelse med afbestillingspolitikken, vil din refusion automatisk blive behandlet via den samme betalingsmetode, du brugte til at booke aktiviteten. Overførslen skulle gerne være synlig på din konto inden for 3-5 hverdage.
De fleste af vores aktiviteter har en gratis 24-timers afbestillingspolitik, hvilket betyder, at du kan afbestille din booking op til 24 timer, før aktiviteten begynder, og få alle pengene retur.
Før du booker, kan du se en aktivitets afbestillingspolitik i afsnittet "Om aktiviteten" på aktivitetens side.
Når du har booket, finder du informationen om din bookings specifikke afbestillingspolitik på din GetYourGuide-voucher.
Afhængigt af aktivitetsudbyderens politik vil din booking være:
- Fuld refunderbar: Du modtager en fuld refusion, hvis du afbestiller i overensstemmelse med afbestillingspolitikken
- Delvis refunderbar: Du modtager en delvis refusion, hvis du afbestiller i overensstemmelse med afbestillingspolitikken
- Ikke refunderbar: Der gives ingen refusion, hvis du beslutter at afbestille
Du har også flere muligheder og endnu mere fleksibilitet med en Afbestillingsopgradering. Læs mere herom i artiklen 'Afbestillingsopgradering'
I samarbejde med vores partner Companjon tilbyder vi flere forskellige afbestillingsopgraderinger, som giver større fleksibilitet ved afbestilling af en booking. Afbestillingsopgraderinger giver dig mulighed for at afbestille en booking uanset årsag inden for dækningsperioden for den bookede aktivitet til gengæld for et tilbagebetalingsbeløb i overensstemmelse med vores vilkår og betingelser.
Når du booker en aktivitet, bestemmes den tilgængelige afbestillingsopgradering af aktivitetens afbestillingspolitik. Afbestillingsopgraderingen vises under bestillingsprocessen før dit køb. For denne afbestillingsopgradering vil udbetalingsbeløbet og datoen for, hvornår du kan afbestille, samt eventuelle yderligere oplysninger være inkluderet i e-mailen med din reservationsbekræftelse, som du får tilsendt når købet er gennemført.
Muligheden for at tilføje en afbestillingsopgradering gælder kun for borgere i Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) eller USA på bookingtidspunktet. Denne opgradering tilbydes, hvis din booking opfylder kriterierne beskrevet i vores vilkår og betingelser. Bemærk, at opgraderingen kun kan tilkøbes under bestillingsprocessen, når du foretager din booking.
Du kan se vilkår og betingelser for afbestillingsopgraderingen under bestillingsprocessen eller i e-mailen med din reservationsbekræftelse, som du får tilsendt efter dit køb.
Hvis du har brug for at afbestille din booking, kan du se flere oplysninger i artiklen 'Afbestil booking'.
Hvis du ønsker at beholde din booking, men annullere afbestillingsopgraderingen, skal du afbestille din booking og booke aktiviteten igen uden tilføjelse af opgraderingen.
Hvis du har brug for at fjerne én eller flere deltagere, bedes du kontakte os. Vores kontaktoplysninger finder du nederst på denne side.
I det usandsynlige tilfælde, at aktivitetsudbyderen bliver nødt til at annullere din booking, vil de gøre deres bedste for at tilbyde en alternativ dato og et alternativt tidspunkt. Hvis der ikke kan tilbydes et tilgængeligt eller for dig acceptabelt alternativ, annullerer vi og refunderer din booking fuldt ud.
Hvis du har modtaget en e-mail fra os, der bekræfter afbestillingen, foretages din refusion automatisk via samme betalingsmetode, du brugte til at booke aktiviteten. Afhængigt af den anvendte betalingsmetode bør tilbagebetalingen være synlig på din konto inden for 3-5 hverdage.
Hvis aktivitetsudbyderen har informeret dig om annulleringen af din booking, og du ikke har modtaget en bekræftelsesemail fra os, bedes du venligst kontakte os via formularen nedenfor.
Booking- og betalingsprocessen skal gennemføres enten på vores hjemmeside eller i vores app. Der accepteres ikke betaling for aktiviteten på stedet.
Du kan vælge mellem flere forskellige betalingsmetoder:
• Kredit- eller debetkort (VISA, Mastercard, Maestro, American Express, JCB og Discover)• PayPal• Google Pay• Apple Pay• Klarna• SOFORT• iDEAL• Bancontact• DotPay• Vipps• Blik• Pay by Bank• TWINT• MB way• Mobilepay
Tilgængelige betalingsmuligheder kan afhænge af dit valg af valuta eller land. Du vil kunne se alle tilgængelige muligheder under bookingprocessen.
Bemærk venligst, at der for nogle aktiviteter kan være ekstra gebyrer, der skal betales ved ankomst. Hvis der er yderligere gebyrer, vil de være angivet i afsnittet "Det skal du vide, inden du tager af sted" på aktivitetens side eller i din bookingoversigt.
Med 'Book nu og betal senere' kan du på fleksibel vis booke dine aktiviteter i dag, men bevare muligheden for at betale på et mere passende tidspunkt. Her er en trin-for-trin-guide til, hvordan denne betalingsløsning fungerer:
- Vælg din aktivitet, og læg den i indkøbskurven
- Brug Book nu og betal senere ved kassen for at booke
- Når du har booket, modtager du en bekræftelse via e-mail, der sikrer dig din plads uden øjeblikkelig betaling
- 72 timer før aktiviteten starter, vil betalingen automatisk blive trukket fra dit kort
- Du modtager en ny e-mail med din voucher til aktiviteten
Du kan betale til enhver tid frem til 72 timer før starten på din aktivitet. Hvis ikke betalingen er faldet tidligere, trækkes denne automatisk fra dit kort 72 timer før starten på din aktiv.
Hvis du booker flere aktiviteter samtidig, og alle aktiviteter tilbyder 'Book nu og betal senere', bliver du opkrævet én gang for dem alle 72 timer før starten på den første aktivitet.
Vigtige bemærkninger
- Aktiviteter skal bookes mindst 72 timer i forvejen
- Med denne betalingsmetode kan du ikke anvende gavekoder
- Aktiviteter skal tilbyde gratis afbestilling og øjeblikkelig bekræftelse for at give mulighed for 'Book nu og betal senere'
- Før du booker, skal du gennemgå afsnittet "Om aktiviteten" på aktivitetens side for at se, om den tilbyder denne betalingsløsning
Hvis du har flere bookinger i din kurv, hvoraf en ikke accepterer 'Book nu og betal senere', kan du ikke gennemføre bookingen på denne vis – her bedes du venligst købe denne aktivitet separat gennem en anden accepteret betalingsmetode.
Før du gennemfører din booking hos GetYourGuide, kan du nemt tilføje dine gave- eller kampagnekoder for en eventuel rabat.
I andet trin af betalingsprocessen bliver du bedt om at tilføje dine personlige oplysninger. Her vil du i højre side se din "Ordreoversigt." Over "Subtotal" finder du et link, hvor der står: "Indtast kampagne-, kredit- eller gavekode." Klik på linket, indtast din 12-cifrede kode og klik derefter på "Indløs." Din subtotal vil nu vise den nye pris baseret på koden, du har indtastet.
Hvis du oplever problemer, når du udfylder dine personlige oplysninger (navn, e-mail, telefon), skal du prøve følgende:
- Dobbelttjek, at alle personlige oplysninger er korrekt indtastet, og prøv at fortsætte til næste trin igen
- Sørg for, at din enhed er forbundet til et netværk
- Prøv at bruge en anden browser og/eller skift til GetYourGuide-mobilappen
- Tilføj aktiviteten til din Ønskeliste og prøv igen senere
Hvis du oplever problemer efter at have angivet dine betalingsoplysninger, kan du finde nærmere information i artiklen 'Jeg kan ikke sende mine betalingsoplysninger. Hvad skal jeg gøre?'
Hvis du oplever problemer med at indtaste dine betalingsoplysninger (navn på kort, kortnummer osv.), skal du prøve følgende:
- Dobbelttjek, at alle betalingsoplysninger er korrekt indtastet, og prøv så at gennemføre betalingen igen
- Sørg for, at din enhed har internetadgang
- Prøv at bruge en anden browser og/eller skift til GetYourGuide-mobilappen
- Vælg en anden betalingsmetode
- Tilføj aktiviteten til din Ønskeliste og prøv igen senere
Hvis du forsøger at betale med kort, skal du sikre dig, at dit kort er godkendt til både internationale køb og onlinekøb. Dette kan du enten tjekke under instillingerne i din netbank eller ved at kontakte din bank direkte. Kontrollér også, at din bank ikke blokerer betalingen på grund af andre betalingssikkerhedspolitikker.
Hvis du oplever problemer efter at have angivet dine personlige oplysninger, kan du finde nærmere information i artiklen 'Jeg kan ikke sende mine personlige oplysninger. Hvad skal jeg gøre?'
Hvis du afbestiller din reservation inden for afbestillingspolitikkens tidsperiode, behandles din refusion automatisk via den samme betalingsmetode, som du brugte til at booke aktiviteten. Du vil kunne se det på din konto inden for 3-5 hverdage.
Hvis din booking ikke går som planlagt, eller hvis du er utilfreds med din oplevelse og gerne vil anmode om refusion, skal du bruge nedenstående formular til at fortælle os om årsagen til dette. Disse anmodninger om refusion vurderes fra sag til sag.
I det usandsynlige tilfælde, at aktivitetsudbyderen bliver nødt til at annullere din booking, er du altid berettiget til fuld refusion. Hvis du har modtaget en bekræftelsese-mail fra os, behandles din refusion automatisk via den samme betalingsmetode, som du brugte til at booke aktiviteten. Du vil kunne se det på din konto inden for 3-5 hverdage.
Hvis aktivitetsudbyderen har informeret dig direkte om afbestillingen, og du ikke har modtaget en e-mail med afbestillingsbekræftelse fra os, skal du kontakte os ved hjælp af nedenstående formular.
Behandlingstiden for din refusion afhænger af den anvendte betalingsmetode og valuta.
For en status på din refusion kan du bruge værktøjet nedenfor ved at angive din bookingreference og PIN-kode, som du finder på din GetYourGuide-voucher eller på bookingoversigten på websitet. Er din refusion allerede blevet afsendt af GetYourGuide, vil du for de fleste betalingsmetoder blive opgivet et ARN-nummer (Acquirer Reference Number). Dette kan din betalingsudbyder bruge til at spore tilbagebetalingen.
Sørg for at markere den samme betalingsmetode, som blev brugt ved bookingen. Hvis du ikke har mulighed for at bruge værktøjet, bedes du kontakte os ved hjælp af nedenstående formular.
Hos GetYourGuide vil vi sikre os, at du får fuld valuta for pengene for dine oplevelser. Med vores tilbud om "bedste prismatch" garanterer vi således, at du aldrig betaler mere end den lavest tilgængelige pris online:
Sådan fungerer det
Vores prismatchgaranti træder først i kraft, når du finder den nøjagtig samme aktivitet, der tilbydes online under identiske betingelser. Disse betingelser omfatter:
- Lokation
- Antal deltagere
- Tilgængelighed
- Inklusioner
Sådan gør du krav
Hvis du finder en lavere pris et andet sted, benytter du dig blot af kontaktformularen nedenfor til at sende os oplysningerne herom.
Sørg for at angive et link til den side, hvor aktiviteten tilbydes til en lavere pris. Prisen, aktivitetens titel og navnet på aktivitetsudbyderen skal tydeligt fremgå af det fremsendte. Vi efterprøver, om den lavere pris opfylder vores kriterier, og refunderer efter eget skøn i så fald prisforskellen.
Vær opmærksom på, at vores tilbud om bedste prismatch ikke gælder ved eventuelle rabatter, du kan være berettiget til på andre hjemmesider.
**Er du klar til at indsende et krav?**Brug vores kontaktformular her:
At købe et GetYourGuide-gavekort er en fantastisk måde at dele glæden ved rejser og oplevelser med venner og familie. Her ser du, hvordan du nemt kan købe og personliggøre et gavekort:
Køb af dit gavekort
- Gå til GetYourGuide-website
- Vælg det beløb, du gerne vil give – dette kan tilpasses helt efter dit eget budget eller til en bestemt aktivitet
- Vælg valutaen, du vil have gavekortet udstedt i, ved at klikke på det korrekte valutasymbol øverst på siden
Du kan desuden tilføje en personlig besked for at gøre din gave endnu mere særlig for den heldige modtager.
Hvis du vil give en bestemt aktivitet i gave, findes der et direkte link hertil på aktivitetens side på GetYourGuides website. I højre side af aktivitetens side skal du klikke på linket "Giv denne oplevelse i gave." Dette link giver dig mulighed for at bestille et gavekort, hvorpå din aktivitet vises som dit forslag til modtageren af gavekortet.
Når gavekortet er bestilt, fremsendes det via e-mail og kan printes ud. Modtageren kan derefter bruge koden på gavekortet til at booke en eller flere aktiviteter efter eget valg.
Gavekort er gyldige i 3 år fra købsdatoen, og modtageren har således god tid til at planlægge sit perfekte eventyr.
Brug værktøjet nedenfor for at tjekke den aktuelle værdi af din gavekode, og hvor længe den er gyldig. Det er muligt at forlænge gyldigheden for gavekoder, der udløber inden for 6 måneder.
Bemærk, at det ikke er muligt at forlænge gyldigheden af gavekoder, der gives som personalegoder.
Følg disse trin for at få adgang til dit betalingsbevis:
- Gå til siden Bookinger øverst til højre på GetYourGuides hjemmeside
- Vælg den booking, du ønsker kvittering på
- Klik på "Se bookingdetaljerne"
- Klik på "Anmod om betalingsbevis"
- En automatisk e-mail vil blive sendt til den person, der har foretaget bookingen, med betalingsbeviset vedhæftet
Du kan desuden finde betalingsbeviset i den bookingbekræftelse, du har fået tilsendt via e-mail. Nederst i e-mailen skal du klikke på "Download kvittering." Du vil blive sendt videre til siden Bookinger, hvor du kan følge de ovenstående trin.
Hvis du skal bruge en momsfaktura, skal du være opmærksom på, at det er aktivitetsudbyderens ansvar at udstede den. For at anmode om en momsfaktura skal du henvende dig direkte til aktivitetsudbyderen. Kontaktoplysningerne finder du på din voucher eller i bookingoplysningerne i GetYourGuide-appen. Under fanen Bookinger skal du blot trykke på "Bookingoplysninger" og scrolle ned til afsnittet "Har du spørgsmål vedrørende din aktivitet?".
Du kan afmelde dig vores e-mail-markedsføring ved enten at klikke på linket 'Afmeld' helt nede i bunden af e-mailen eller ved at opdatere dine kontoindstillinger ved at følge instruktionerne nedenfor:
- Log ind på din konto i øverste højre hjørne af skærmen
- Vælg "Indstillinger"
- Vælg "Notifikationer" på din computer eller brevikonet på din mobil
- Sæt "E-mail" til "Fra" under alle kategorier
- Vælg "Gem" for at gennemføre afmeldingen
Bemærk venligst, at du ikke kan afmelde e-mails, der vedrører din konto. GetYourGuide vil fortsat bruge dine kontaktoplysninger til at sende e-mail-bekræftelser og vigtig information om dine bookinger.
Hvis du ikke kan afmelde dig på ovenstående måde eller fortsat modtager uønskede e-mails efter at have afmeldt dig, bedes du kontakte os via nedenstående formular:
Du kan slette din GetYourGuide-konto og dine personlige data når som helst.
Anmod venligst om sletning af data via nedenstående kontaktformular:
GetYourGuide er en online markedsplads, hvorfra der kan bookes ture, attraktioner, udflugter og en masse andre aktiviteter til din næste ferie eller dit næste weekendeventyr. Vi samarbejder med udvalgte aktivitetsudbydere fra hele verden. Aktivitetsudbyderne er dem, der udbyder aktiviteterne, der fremgår på vores website og i vores app.
Du kan booke din aktivitet online ved hjælp af vores website eller app. Du modtager din voucher via e-mail.
Vi tilbyder en række uforglemmelige rejseoplevelser. Hos os kan du vælge mellem entrébilletter, transport, city-kort, guidede ture, hop på-/hop af-ture, vandaktiviteter, heldagsture og flerdagsture på tusindvis af destinationer rundt om i verden.
Vi tilbyder ikke pakkerejser, flyrejser eller hjælp til visum. Indkvartering tilbydes kun som en del af flerdagsaktiviteter.
Er du en lokal partner? Kontakt os via hjælpesiden.